Google Bot Sitemden Çıkmıyor mu?

Bir önceki "Webmaster Seocular ve Google Çakma Örümcekleri" yazımızda Webmasterların indexlenememe, geç indexlenme veya index düşüşleri sorunlarının nedenlerinin ne olabileceğini yazmıştık. Bu yazımızda ise Zaytoz.com çakma örümcek webmaster forumu 2011 seo yarışması için oluşturduğum bu blogun 1 dakikada indexlendiğinden bahsedeceğim.(Aman NAZAR DEĞMESİN)Evet arkadaşlar webmaster seocu arkadaşlar son yazımı gece 00:45 de yayınladım ve yayınladıktan sonra sitemde yazı nasıl durdu diye de bir baktım. Sorun yoktu. Belki 1, bilemedin 2 dk geçti ilk iki cümleyi kopyaladım ve deneme amaçlı google'ye bir bakayım dedim. Ne göreyim yazım index almış bile. Eh hayırlı uğurlu olsun dedim bende ve bunu siz sevgili zaytoz çakma örümcek webmaster forumu seo 2011 yarışmacısı arkadaşlarımla paylaşayım dedim.

Google bot demekki sitemi iyi takip ediyor. Sık güncelliyorum bende tabi, o yüzden hali hazırda beni bekliyo olabilir google örümcekleri. 2011 zaytoz seo yarışması Zaten sıralamasında da birinci sıradaydım son baktığımda. Ancak daha 2 aydan fazla bir süre var tabi. Ne diyeyim kendi adıma sevindim, devamı da inşallah iyi olur Nazar değmesin ve Allah tamamını erdirsin diyorum kendi adıma. Ancak darısı da diğer Çakma webmaster örümcek seocu arkadaşların başına diyorum. Çünkü Centilmence ve tatlı bir rekabetin yaşandığı bir yarışma her zaman insana birşeyler kazandıracaktır. Yarışmanın maddi boyutu bir yana edinilen tecrübe, uygulanıp tutan ve öğrenilen her yeni teknik çok daha önemlidir seo açısından.